Event manager w tarapatach – jak wynegocjować sejfboks z szefem?

Sejfboksy - Event

(zdj. Unsplash)

Zdarzają się sytuacje, kiedy, przygotowując się do eventu, coś pójdzie nie tak, jak zostało to wcześniej zaplanowane. Z eventami jest właśnie tak, że są one niezwykle dynamiczne. Wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie, a event manager musi mieć na wszystko oko. Może zaistnieć problem ze sprzętem, odpowiedzialne osoby za przywóz pewnych produktów zawiodą, albo też w danym terminie nie będą mieć możliwości wykonać swoje zlecenia. Warto być przygotowanym na takie ewentualności, które mogą, ale niekoniecznie muszą się zdarzyć. Eventy są zazwyczaj imprezami, kiedy odpowiedzialny za nie manager musi mieć dodatkowego asa w rękawie na wszelki wypadek. Może nie wszystko zależy od niego, jednakże powinien w razie konieczności dysponować możliwością wynajmu dodatkowej powierzchni magazynowej.

Co zapewni wymaganą powierzchnię magazynową w mieście?

Jeśli chodzi o Sosnowiec, to można być pewnym, że wymaganą powierzchnię magazynową mogą zapewnić sejfboksy. Można wynajmować boksy magazynowe w zależności od własnych potrzeb. Dobrze je mieć w swoim zasięgu. Jednakże wynajem sejfboksów niekoniecznie zależy od osoby managera eventu, a raczej od jego szefa, który ów event organizuje. Mając na uwadze, że event będzie poważną imprezą warto zawczasu pomyśleć o wynajęciu sejfboksa.

Jak przekonać szefa do wynajmu sejfboksa?

Większe imprezy, a szczególnie w dużych miastach, jak Sosnowiec, Katowice czy Dąbrowa Górnicza, są ustalane, mając na względzie ewentualne problemy z magazynowaniem materiałów. Mogą to być rzeczy niezwykle delikatne, które łatwo ulegają uszkodzeniom, a co delikatne, to zwykle drogie. Nie można sobie pozwolić na straty. Trzeba szefa przekonać, dając mu do zrozumienia, że sejfboksy, które można znaleźć blisko Sielca, Dańdówki i Środuli to miejsca  magazynowe wręcz stworzone na takie okazuje. Można je wynajmować na czas, jaki jest odpowiedni w celu zabezpieczenia imprezy. Dojazd do nich jest bardzo szybki i łatwy. W każdej chwili można dowieźć  niezbędne elementy, a także zabrać rzeczy do schowka. Przechowywanie w nich przedmiotów staje się proste i bezpieczne.

Co przemawia za wynajęciem sejfboksa?

Można z całą pewnością powiedzieć, że sejfboksy znakomicie nadają się do takich wydarzeń jak eventy. Dają one możliwość przechowywania dowolnych przedmiotów w bardzo dogodnych dla nich warunkach. Jakie warunki panują we wnętrzu sejfboksów? Jest w nich czysto i sucho. Poza tym temperatura, jaka w nich panuje, jest optymalna. Nie jest zbyt zimno ani za ciepło. Prócz bardzo dobrych warunków, jakie panują w sejfboksach, są one pod nieustanną kontrolą. Bez znaczenia, czy zawartość ich jest bardzo cenna, kamery mają na oku wszystko, co się dzieje wokół.

Nie ma lepszego zabezpieczenia dla firmowych, jak i prywatnych rzeczy. Mimo że sejfboks jest pod stałą ochroną, nie ogranicza to w żaden sposób jego dostępności dla osoby uprawnionej do zawartości i to o każdej godzinie dnia i nocy.  Dodatkowo, jeśli zdecydujesz się na długoterminowy wynajem, czekają Cię atrakcyjne rabaty. Warto więc negocjować sejfboks z szefem, szczególni w przypadku długoterminowych najmów.